از تلفن ثابت و سرشماره تبلیغاتی؛

امكان ثبت شكایت از پیامك های تبلیغاتی فراهم گردید

امكان ثبت شكایت از پیامك های تبلیغاتی فراهم گردید معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تولید امكان ثبت شكایت از ارسال پیامك های تبلیغاتی با تلفن ثابت و سرشماره های تبلیغاتی در سامانه ۱۹۵ اطلاع داد.


به گزارش سئو سی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی اظهار داشت: با توسعه امكانات سامانه پیامكی ۱۹۵ مشتركینی كه از شماره های تلفن ثابت یا سرشماره های تبلیغاتی، پیامك ناخواسته دریافت می كنند می توانند شماره ای را كه با استفاده از آن پیامك تبلیغاتی دریافت كرده اند به سامانه ۱۹۵ ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون پیامك های انبوه از سه طریق شماره های تلفن ثابت، تلفن همراه و سرشماره های تبلیغاتی ارسال می شود، اضافه كرد: مشتركین می توانند شماره ارسال كننده پیامك را برای شماره های تلفن ثابت به همراه كد مانند ********۰۲۱ و ********۰۲۶ و برای سرشماره های تبلیغاتی به شكل ***۱۰۰۰ و ***۲۰۰۰ و ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ برای سامانه ۱۹۵ ارسال نمایند.

حقی با تاكید بر اینكه پیش از این امكان ثبت شكایت از پیامك های ارسالی با شماره های تلفن همراه شخصی فراهم شده است، اضافه كرد: مشتركینی كه از دریافت پیامك انبوه تبلیغاتی از شماره های شخصی شكایت دارند می توانند شماره تلفنی كه پیامك تبلیغاتی با استفاده از آن ارسال شده است را به صورت *********۰۹ به شماره ۱۹۵ ارسال نمایند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری خاطرنشان كرد: همانند روال گذشته مشتركان برای دریافت نكردن پیامك انبوه ارسالی از سرشماره های تبلیغاتی می توانند با شماره گیری كد#۸۰۰ * هم دریافت پیامك تبلیغاتی یا ارزش افزوده را غیرفعال كنند.

 

1396/08/17
18:05:38
5.0 / 5
268
تگهای خبر: تلفن , سامانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو