برای هشتمین سال؛

جایزه ملی كیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطا می شود

جایزه ملی كیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطا می شود سئو سی: هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود.


به گزارش سئو سی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروسه ارزیابی هشتمین دوره جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروع شد. در این دوره از جایزه ملی كیفیت رگولاتوری، نتایج عملكردی حوزه های مختلف برای دریافت سطح اشتهار به كیفیت در بخش های رهبری و مدیریت، فرآیندها، منابع، كاركنان، نتایج مشتریان و مصرف كنندگان، مورد ارزیابی قرار می گیرد. حسین فلاح جوشقانی با تشریح اقدامات رگولاتوری در حوزه رهبری و مدیریت و با اشاره به اینكه فراهم كردن بسترهای آزادسازی و خصوصی سازی در حوزه ICT یكی از مهمترین وظایف رگولاتوری است، اظهار داشت: هم اكنون بیشتر از ۹۳ درصد فعالیت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش خصوصی انجام می شود و سهم ۷ درصدی دولت صرفاً در حوزه زیرساخت ها است. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییر ساختار رگولاتوری را در امتداد دستیابی به چشم انداز پیشرو بودن در منطقه، ارتباطات با كیفیت و اقتصادی برای همگان عنوان نمود و اضافه كرد: در ساختار پیشین، حوزه مقررات گذاری و حوزه اعمال مقررات و نظارت در چارچوب دو معاونت فعالیت داشتند كه با رویكرد هم راستا بودن حوزه فعالیت مقررات گذاری و نظارت، در ساختار جدید این دو وظیفه در چارچوب معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات با یكدیگر ادغام شدند و با عنایت به اهمیت مدیریت فضای فركانسی بعنوان با ارزش ترین منبع ملی، معاونت طیف در این ساختار شكل گرفت. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ماهیت تغییرات سریع تكنولوژی ها در حوزه ICT اشاره كرد: معاونت راهبردی و توسعه بازار در ساختار جدید رگولاتوری، این وظیفه را دارد كه از بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و ذی نفعان آن بازخوردهای لازم را دریافت كرده و سازمان را به سمت تدوین راهبردها و برنامه ریزی راهبردی در داخل و خارج از بخش ICT در امتداد توسعه آن هدایت كند. فلاح جوشقانی اشاره كرد: در چند سال قبل توسعه لازم در زیرساخت های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به وجود آمده است و هم اكنون سوژه كیفیت خدمات و نظارت مطلوب تر و پشتیبانی از حقوق مردم از اولویت های حوزه ICT است كه بر این اساس دفتر حفاظت از حقوق مصرف كننده در ساختار جدید پیش بینی شده است.


منبع:

1398/02/08
22:22:38
5.0 / 5
184
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو