تاكید مدیرعامل ایرانسل بر توسعه پشتیبانی از كسب وكارهای ایرانی

تاكید مدیرعامل ایرانسل بر توسعه پشتیبانی از كسب وكارهای ایرانی به گزارش سئو سی مدیرعامل ایرانسل در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بر توسعه حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از شرکتهای نوپا و دانش بنیان ایرانی تاکید کرد.


به گزارش سئو سی به نقل از مهر، در این بازدید که بعدازظهر امروز شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۰ در محل سالن همایش های این شهرک برگزار شد، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و تعدادی از مدیران ایرانسل، دکتر جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیران برخی شرکتهای حاضر در این شهرک حضور داشتند. در ابتدای این مراسم، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، تاریخچه ای از روند تأسیس این شهرک و گزارشی از اهم فعالیت ها و حمایت های انجام شده از شرکتهای نوپا را عرضه داد. قیصری دانش بنیان بودن را مؤلفه ای مهم در راه بومی سازی محصولات و خدمات مورد نیاز صنایع کشور برشمرد و از حمایت های ایرانسل از توسعه کسب وکارهای ایرانی قدردانی کرد. در ادامه، مدیران شرکتهای «مهندسی ارتباطی پیام پرداز»، «کلان داده پویان نوین»، «پیشرو اندیشه پرداز سی پل»، «آساپرداز آریسا»، «بهبود ارتباط چهل ستون» و «امن پردازش هوشمند فرداد» گزارشی از مهم ترین محصولات و خدمات خویش را عرضه و پیشنهادهای خود برای شروع و یا توسعه همکاری با ایرانسل را مطرح و با مدیرعامل ایرانسل در این حوزه گفتگو کردند.
مدیرعامل ایرانسل در بخش بعدی این نشست، بعد از استماع گزارش ها و پیشنهادهای مدیران شرکتهای دانش بنیان، چهار حوزه‌ی «خدمات فناوری اطلاعات»، «شبکه»، «امنیت داده ها» و «خدمات دیجیتال» در اپراتور را مهم ترین حوزه های همکاری موجود بین ایرانسل و شرکتهای دانش بنیان دانست و اظهار داشت: ما از توسعهٔ این همکاری ها به شدت استقبال می نماییم. وی تاکید کرد: با عنایت به ترافیک روزانه اپراتور، مقیاس خدماتی که مورد نیاز یک اپراتور است، مقیاس بزرگی است و قابل مقایسه با هیچ خدمت دیگری در کشور نیست. عباسی آرند خاطرنشان کرد: مشکلی که الان در پیشنهادهای عرضه شده از برخی شرکتهای نوپای ایرانی به چشم می خورد، این است که این شرکت ها، به طور عمده در ابعاد کوچکتر خیلی خوب کار می کنند؛ ولی خدمات آنها مقیاس پذیر نیست و هنگام مواجهه با حجم بالای کاربر همزمان، در ارائه‌ی خدمات گرفتار مشکل می شوند.
وی ادامه داد: با این وجود، مسلماً خدمات عرضه شده از جانب کسب وکارهای ایرانی، نسبت به رقبای خارجی ترجیح دارد و ما حتما از رشد کسب وکارهای ایرانی و ایجاد فضای کسب تجربه های جدید برای آنها حمایت می کنیم؛ اما حتما در ارائه‌ی پیشنهادها، باید به مقیاس اپراتور توجه گردد. مدیرعامل ایرانسل اظهار داشت: بحث تحول دیجیتال یک بحث لوکس نیست و لزوم آینده‌ی ما است. ایرانسل دو سال است که این تحول را از خود شروع کرده تا بتواند متناسب با نیازهای روز، خدمات ارائه نماید. او در آخر پیشنهاد کرد که نشست دیگری با حضور مدیران و کارشناسان بخش های مربوطه‌ی ایرانسل با کسب وکارهای نوپا و دانش بنیان اصفهانی، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار گردد و در این جلسه، نیازمندی های ایرانسل از یک سو و ظرفیت های شرکت ها از طرفی مطرح و با ایجاد شناخت متقابل به صورت دقیقتر، دو طرف از ظرفیت های متقابل بهره مند شوند.

1400/03/09
20:47:58
5.0 / 5
415
تگهای خبر: اپراتور , تجربه , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو