گوشی مخصوص بازی

گوشی مخصوص بازی به گزارش سئو سی رد مجیك نام گوشی قدرتمندی است كه توسط شركت چینی نوبیا تولید شده و مقرر است اجرای بازی های سنگین ویدئویی را برای علاقمندان ممكن كند.



به گزارش سئو سی به نقل از ورج، البته این گوشی دارای دوربین قدرتمند و سنسور اثر انگشت هم هست و نمایشگر ال ای دی آن هم از دقت و وضوح بصری منحصر به فردی برخوردار می باشد.
نمایشگر این گوشی ۶ اینچی بوده و دقت آن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیكسل است. شاید تنها نقطه ضعف جدی این گوشی پردازنده آن باشد كه به جای پردازنده Snapdragon ۸۴۵ از پردازنده ضعیف تر Snapdragon ۸۳۵ كوالكوم در تولید آن استفاده شده است.
از جمله دیگر امكانات این گوشی می توان به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. البته مقرر است یك مدل از این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم تولید شود.
دو دوربین این گوشی به ترتیب ۲۴ و ۸ مگاپیكسلی هستند. باتری گوشی یادشده هم ۳۸۰۰ میلی آمپری است كه برای یك روز استفاده و اجرای بازی های ویدئویی كه برق زیادی مصرف می كنند كافی است.
در گوشی مذكور از نرم افزار GameBoost برای ارتقای عملكرد هم استفاده شده است. این نخستین باری نیست كه یك گوشی قدرتمند برای اجرای بازی های ویدئویی تولید می گردد. همچون دیگر گوشیهای مشابه می توان به رازر، و بلاك شارك ساخت شركت شیوآمی اشاره نمود. قیمت دو مدل این گوشی ۳۹۷ و ۴۷۷ دلار است.
 

1397/02/01
14:06:03
5.0 / 5
3287
تگهای خبر: دوربین , گوشی هوشمند , گوشی , بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو