با حضور استاندار تهران؛

افتتاح دهمین نمایشگاه فناوری نانو

افتتاح دهمین نمایشگاه فناوری نانو سئو سی: دهمین نمایشگاه و جشنواره فناوری نانو، بامداد امروز با حضور استاندار تهران شروع به كار نمود.



به گزارش سئو سی به نقل از مهر، دهمین نمایشگاه و جشنواره فناوری نانو امروز با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران و دكتر سعید سركار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو افتتاح شد. نمایشگاه به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران به كار خود ادامه می دهد.
طبق برنامه هر ساله تعدادی طرح نوآورانه كه در حد ایده بوده و نیاز به سرمایه گذاری برای تجاری هستند در نمایشگاه حضور دارند كه امسال ۲۵ طرح نوآورانه در معرض نمایش قرار گرفته اند.
این نمایشگاه امسال میزبان كشورهای خارجی همچون روسیه، كره جنوبی، چین، اكوادور و فیلیپین است. این كشورها محصولات نانویی خویش را به نمایش گذاشته اند.
همچنین در این نمایشگاه ۱۰۰ شركت داخلی و خارجی در زمینه تولید فناوری نانو حضور دارند كه ۴۳ درصد از شركتها با محصولات جدید و یا برای نخستین بار در نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر حضور شركت های بین المللی ۸ دانشگاه بزرگ داخلی دارای زیرساخت های فناوری نانو و ۱۴ آزمایشگاه ارائه دهنده خدمات فناورانه حضور دارند.
دهمین نمایشگاه فناوری نانو از امروز چهاردهم تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ بامداد تا ۱۷ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن خلیج فارس (۴۴) دایر است.
 

1396/07/14
18:47:04
5.0 / 5
2687
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو