دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی:

اولویت توسعه دستاوردهای ملی فضایی

اولویت توسعه دستاوردهای ملی فضایی به گزارش سئو سی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی اظهار داشت: دستاوردهای ملی فضایی را توسعه خواهیم داد چونكه این كار شكوفایی اقتصادی به دنبال دارد.



به گزارش سئو سی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی در مورد دستاوردهای حوزه فضایی كشور، بیان كرد: دانشمندان ما روی دستاوردهایی برنامه ریزی می كنند كه هم بتوانند این دستاوردها را پیشرفته تر كنند و هم اینكه به قابلیت های بالاتری از این دستاوردها برسند. در نهایت هم این دستاوردها را در اقتصاد كشور پیاده سازی می كنند.
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری اضافه كرد: برای رسیدن به این مهم هم چشم اندازی در نظر گرفته شده است و برنامه ریزی كرده ایم كه تا سال ۱۴۰۴ بتوانیم در بخش فضایی در دو قسمت، در اقتصاد كشور نقش داشته باشیم.
به گفته منطقی، بخش فضایی اصولاً سبب بهره برداری ملی می شود؛ این كه ما فناوری را در بخش های مختلف اشاعه دهیم و آنها هم از این مورد استفاده كنند، تأثیرپذیری در فناوری ملی اتفاق می افتد.
وی خاطرنشان كرد: تأثیر داشتن در بخش های دیگر یكی از تأثیرات توجه و رشد دستاوردهای فضایی است.
منطقی در بخش دیگری از سخنان خود تاكید كرد: بخش دیگر هم دستاوردهای ملی است. دستاوردهای ملی خود یك حركت اقتصادی بوجود می آورد بنابراین برنامه ریزی می نماییم تا بخشی از درآمدهای اقتصادی را به درآمدهای فضایی تخصیص دهیم.
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی افزود: یك بخش از دستاوردهای ملی فضایی بر كلیت اقتصاد تاثیر می گذارد و بخش دیگری هم خود می تواند بعنوان رشد اقتصادی نقش آفرینی كند.
 

1397/05/14
13:39:12
5.0 / 5
2484
تگهای خبر: فناوری , دستاورد , برنامه ریزی , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو