آینده بازار ۹۰ میلیارد دلاری واقعیت افزوده و ۱۵ میلیارد دلاری واقعیت مجازی

آینده بازار ۹۰ میلیارد دلاری واقعیت افزوده و ۱۵ میلیارد دلاری واقعیت مجازی سئو سی: «گریك نیكُلز» از ربوتیكس تحلیلی جدیدی درباره بازار آینده واقعیت مجازی/ VR و واقعیت افزوده / AR نوشته و اعتقاد دارد بازار ابزارهای واقعیت افزوده بیشتر از واقعیت مجازی گل خواهد نمود.



به گزارش سئو سی به نقل از خبر آنلاین، واقعیت مجازی/ Virtual Reality به كاربر اجازه می دهد تا محیط اطراف را با عینك و... شبیه سازی كند اما واقعیت افزوده / Augmented Reality اجازه می دهد تا كاربر، اطراف خود اشیاء موردنیاز را ساخته و با آن زندگی كند.
اخیراً موسسه Digi-Capital پیش بینی كرده است كه ارزش بازار ابزار واقعیت مجازی تا سال 2022 به 15 میلیارد دلار و ابزار واقعیت افزوده به 90 میلیارد دلار خواهد رسید.
این تحلیل به این معنا است كه بازیگران بزرگ تری مانند گوگل، اپل، مایكروسافت، كوآلكوم و.... روی «واقعیت افزوده» سرمایه گزاری نموده اند و كمپانی هایی مانند فیسبوك با پروژه Oculus روی ابزار «واقعیت مجازی» سرمایه گزاری نموده كه بازده خیلی خوبی نداشته است.
برای استفاده از واقعیت مجازی نیاز به هدست مخصوص است و بخش گیم بیشتر از آن استفاده می نماید. اما در صنعت «واقعیت افزوده» برای آموزش در بخش انترپرایز، در بخش پزشكی، سلامت و درمان از ابزار واقعیت افزوده بهره برده می گردد.


5656


1397/05/17
15:54:40
5.0 / 5
2706
تگهای خبر: كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو