نصف شدن سایز اپلیكیشن ها در گوگل پلی

نصف شدن سایز اپلیكیشن ها در گوگل پلی سئو سی: فروشگاه گوگل تغییرات زیادی كرده است كه یكی از آن ها نصف شدن سایز اپلیكیشن ها است كه سبب می گردد تا كاربران نصف حجم قبلی را برای نصب نیاز داشته باشند و درنتیجه فضای بیشتری روی موبایل شان آزادی می گردد.




به گزارش سئو سی به نقل از خبر آنلاین، «پورنیما كوچیكار» مدیر «گوگل پلی» درباره استراتژی جدید در فروشگاه نرم افزاری اظهار داشت: در ماهه ای اخیر تغییرات زیادی به وجود آمده است و به كمك ابزارهای جدید عرضه شده به توسعه دهندگان نرم افزاری، سایز اپ ها در فروشگاه تا 65 درصد كاهش پیداكرده است.
به گفته وی كاربرانی كه موبایلشان محدودیت حافظه دارد، بیشتر از بقیه از این داستان نفع برده و قادرند تا اپلیكیشن های متنوع تری را آزمایش و نصب كنند.
گوگل با كمك هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به كاربران كمك كرده است تا نتایج بهتری در جستجوی بهترین اپلیكیشن به دست بیاورند و به قول كوچیكار ظرف 12 ماه گذشته ملاقات از فروشگاه گوگل بیش از 30 درصد افزایش پیداكرده است.
همچنین در این مدت بیش از 70 درصد از كِرَش های نصب و اجرای برنامه های مختلف در گوگل پلی كاهش پیداكرده است. الگوریتم كشف اپلیكیشن های جعلی و كلاه برداری تا 90 درصد جواب داده است و سیستم جدید روزانه 50 میلیارد اپلیكیشن را اسكن كرده تا قوانین جدید روی آن ها اعمال شود.
قابلیت موسوم به «Google Play Instant» برنامه بعدی گوگل است تا كاربران پیش از نصب گیم، با آن بازی كرده و اگر خوششان آمد، بعداً نصب كامل را انجام دهند. هم اكنون این قابلیت برای برخی گیم ها به اجرا درآمده و مقرر است روی اغلب اپلیكیشن ها اعمال شود.


5656


1397/05/19
23:08:31
5.0 / 5
2850
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , كاربر , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو