یك مقام مسول رگولاتوری خبر داد؛ افزایش ۶ درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات به گزارش سئو سی مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از افزایش ۶ درصدی شکایت در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات مردمی ۱۹۵ نسبت به ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ اطلاع داد. به گزارش سئو سی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، پیمان قره داغی ضمن اشاره به این که تعداد کل شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سال قبل ۴۳ هزار و ۵۹۴ مورد بوده، اضافه کرد: از شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سالجاری ۷ هزار و ۴۴۳ شکایت به اپراتور همراه اول، دو هزار و ۹۷۱ شکایت به اپراتور ایرانسل و ۸۵۲ شکایت به اپراتور رایتل اختصاص دارد که در مقایسه با سه ماهه اول سال قبل در همراه اول حدود ۸ درصد، در رایتل حدود ۲۴ درصد افزایش و در ایرانسل حدود ۲۶ درصد کاهش داشته است. وی درباره آمار شکایات ثبت شده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ اظهار نمود: در سه ماهه اول سال قبل ۶ هزار و ۸۸۱ شکایت از همراه اول، ۴ هزار و ۲۲ شکایت از ایرانسل و ۶۸۷ شکایت از رایتل در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است. قره داغی قطعی سیمکارت، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و دسترسی به اینترنت، تخلیه سیمکارت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، پیامک تبلیغاتی، پاسخگو نبودن، ثبت نام و واگذاری سیمکارت بدون حضور مالک به شخص دیگر، عدم رعایت تعرفه ترافیک داخلی و بین الملل و... را از موضوعات شکایت های مردمی عنوان نمود. مدیر کل محافظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات در سامانه ۱۹۵ خاطرنشان کرد: میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات در اپراتورهای سیار متفاوت بوده و به علت وجود شکایات باز در سه ماهه اول سالجاری و عدم محاسبه زمان این گونه شکایت ها در هنگام ارائه این گزارش، امکان دارد میانگین زمان پاسخگوئی بعد از بسته شدن شکایت ها افزایش یابد. وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این مورد میانگین زمان پاسخگوئی در بهار سال جاری برای هر ۳ اپراتور به حدود ۵ روز رسیده است که این شاخص سال قبل در همراه اول حدود ۱۵ روز، در ایرانسل حدود ۱۴ روز و در رایتل حدود ۱۰ روز بوده است. 1401/04/14 23:54:48 5.0 / 5 950 تگهای خبر: اپراتور , اینترنت , سامانه , سرویس این مطلب سئوسی را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط طراحی چت بات محافظت شده تمام ایرانی برای سازمان ها پرش به آینده با اینوتکس ۲۰۲۵ ایران میزبان تاجران فناوری دنیا می شود نجات گوزن های قرمز از انقراض توسط محققان دانشگاه تربیت مدرس خرید و نصب سیستم آبیاری هوشمند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۱