در رگولاتوری؛

شکایات مشترکان خوزستانی به صورت مجزا مورد رسیدگی قرار گرفت

شکایات مشترکان خوزستانی به صورت مجزا مورد رسیدگی قرار گرفت به گزارش سئو سی، جلسه کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.



به گزارش سئو سی به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کمیته عالی محافظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکان از شرکت مخابرات در استان خوزستان با حضور مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده و مدیرکل منطقه جنوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیر منطقه مخابراتی خوزستان برگزار گردید.
در این جلسه ۴۵ شکایت مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده بود با موضوع هایی چون سرقت کابل، توسعه فیبر نوری، تأمین تجهیزات سرقت شده و همکاری مقامات محلی، مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
در همین ارتباط پیمان قره داغی مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، استان خوزستان را جزو پرشمارترین استان ها از نظر تعداد شکایات به ثبت رسیده، دانست و اظهار داشت: علاوه بر آن استان خوزستان جزو سه استانی است که بیشترین شکایات مردمی را هم پارسال داشته است.
وی با تکیه بر این که رفع مشکلات ارتباطی مردم از اولویت های وزارت ارتباطات به حساب می آید، اضافه کرد: ضروریست تا اپراتورها نسبت به بررسی دقیق و رسیدگی به شکایت های به ثبت رسیده تا حل آن اقدام نمایند.
قره داغی خاطرنشان کرد: ابتدا باید بررسی شود که علت نارضایتی بالای مردم و افزایش نرخ شکایت های به ثبت رسیده در استان خوزستان از خدمات شرکت مخابرات چیست و سپس سریعا با ایجاد تیم های فنی به صورت ویژه نسبت به مرتفع ساختن موانع و مشکلات مردم در این استان اقدام نمود.
مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات ضمن اشاره به تلاش انجام شده در این سازمان برای رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: پارسال با برنامه ریزی انجام شده و اهتمامی که نسبت به این امر وجود داشت، زمان پاسخگویی به شکایات به ثبت رسیده مشترکان از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵، ۱۵ درصد نسبت به سال قبل آن کاسته شده است.
بنابر این گزارش، کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده به منظور رسیدگی به شکایات باقی مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی به صورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می نماید و در آن به شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری کردن فرآیند معمول از جانب اپراتورها باقی مانده است، رسیدگی می شود.


منبع:

1402/03/02
12:58:32
5.0 / 5
367
تگهای خبر: اپراتور , برنامه ریزی , تجهیزات , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو