کاربران چت جی پی تی درحال چت کردن می توانند خواروبار بخرند

کاربران چت جی پی تی درحال چت کردن می توانند خواروبار بخرند سئو سی: کاربران «چت جی پی تی» حال می توانند بدون ترک کردن گفت و گو با چت بات، خواروبار مورد نیاز خودرا خریداری کنند.


به گزارش سئو سی به نقل از ایسنا، «اوپن ای آی»(OpenAI) و «اینستاکارت»(Instacart) درحال راه اندازی تجربه خرید مواد غذایی در«چت جی پی تی»(ChatGPT) هستند که به کاربران امکان می دهد تا بدون ترک رابط چت، لیست مواد غذایی مورد نظر خویش را تهیه کنند و خرید خویش را انجام دهند.
به نقل از تک کرانچ، این برنامه برپایه همکاری موجود بین اوپن ای آی و اینستاکارت بنا شده است. بیشتر از دو سال پیش، اینستاکارت یک گزینه جست وجوی هوش مصنوعی درون برنامه ای را با پشتیبانی چت جی پی تی راه اندازی نمود که به خریداران کمک می نماید تا در رابطه با اینکه برای شام چه چیزی درست کنند یا چطور محدودیت های غذایی را رعایت نمایند، سؤال بپرسند.
بنظر می رسد رابطه بین اوپن ای آی و اینستاکارت بعد از آن عمیق تر شده است که «فیدجی سیمو»(Fidji Simo)، مدیرعامل سابق اینستاکارت و عضو پیشین هیئت مدیره اوپن ای آی در ماه مه بعنوان مدیرعامل بخش برنامه ها به این شرکت پیوست.
تجارت عامل محور -استفاده از برنامه های هوش مصنوعی برای انجام دادن تحقیقات خرید و خرید کردن از سوی کاربر- اولویت کنونی اوپن ای آی است. جدید ترین توسعه اوپن ای آی بر ساخت برنامه ها در چت جی پی تی متمرکز بود. در یک پیش نمایش اولیه برای توسعه دهندگان، ادغام چت جی پی تی با پلت فرم هایی مانند Booking.com، «کانوا»(Canva)، «کورسرا»(Coursera)، «اکس پدیا»(Expedia)، «فیگما»(Figma)، «اسپاتیفای»(Spotify) و «زیلو»(Zillow) شروع شد. از آن زمان، اوپن ای آی همکاریهای بیشتری را با شرکتهای «تارگت»(Target)، «اینتویت»(Intuit) و دیگران اعلام نموده است.
قبل از فصل خرید تعطیلات سال جاری، دو شرکت اوپن ای آی و «پرپلکسیتی»(Perplexity) از خصوصیت های درون برنامه ای رونمایی کردند که به کاربران در تصمیم گیری در رابطه با خرید محصولات کمک می نماید. بدین ترتیب، کاربران می توانند از چت جی پی تی بخواهند تا به آنها در یافتن بهترین لپ تاپ طبق معیارهایشان کمک نماید.
شرکت «ادوبی»(Adobe) پیشبینی کرده است که خرید آنلاین با کمک هوش مصنوعی در این فصل تعطیلات، ۵۲۰ درصد رشد خواهد نمود.
به اجمال، به گزارش سئو سی به نقل از ایسنا، اوپن ای آی (OpenAI) و اینستاکارت (Instacart) در حال راه اندازی تجربه خرید مواد غذایی در چت جی پی تی (ChatGPT) هستند که به کاربران امکان می دهد تا بدون ترک رابط چت، فهرست مواد غذایی مورد نظر خویش را تهیه کنند و خرید خویش را انجام دهند. به نظر می آید رابطه بین اوپن ای آی و اینستاکارت پس از آن عمیق تر شده است که فیدجی سیمو (Fidji Simo)، مدیرعامل سابق اینستاکارت و عضو پیشین هیات مدیره اوپن ای آی در ماه مه به عنوان مدیرعامل بخش برنامه ها به این شرکت پیوست.

منبع:

1404/09/19
08:52:12
5.0 / 5
16
تگهای خبر: آنلاین , تجربه , توسعه , ساخت
این مطلب سئوسی را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو - سئوسی: دروازه ای به دنیای فناوری اطلاعات و بهینه سازی سایت