با پیش بینی تصادف؛

ایربگ های ویژه محافظت از خودرو ابداع شد

ایربگ های ویژه محافظت از خودرو ابداع شد سئو سی: یك شركت قطعه سازی خودرو، ایربگ هایی برای خارج خودرو ابداع كرده كه به وسیله سیستمی متشكل از سنسورهای هوشمند، وقوع تصادف را پیش بینی می كنند و باز می شوند.


به گزارش سئو سی به نقل از دیلی میل، یك شركت آلمانی تصمیم دارد ایربگ هایی را بطور تجاری بسازد كه روی بدنه خودرو قرار می گیرند و امنیت بیشتری برای سرنشینان خودرو فراهم می كنند. ایربگ خارج خودرو مدت ها است كه بعنوان یك خاصیت امنیتی نمایش شده است. اما شركت آلمانی ZF Friedrichshafen كه قطعات خودرو می سازد، یك گام جلوتر بداشته و ایربگ مذكور را برای خودروسازان ابداع كرده است.
این شركت در حقیقت سیستمی ابداع كرده كه با استفاده از سنسورهای الكترونیكی مختلف مانند رادار زمان وقوع تصادف را پیش بینی می كند. این ایربگ ها بلافاصله سپس برخورد و باتوجه به اطلاعات حسگرها، در بخش های كناری خودرو باز می شوند. بدین سان از سرنشینان صندلی های عقب و جلو خودرو محافظت می كنند. ماژول ایربگ های كناری زیر صندلی خودرو قرار دارد. ایربگ های خارجی برخلاف نمونه های داخلی خودرو باید پیش از برخورد فعال شوند تا از میزان خسارت بكاهند. طبق ادعای این شركت، آزمایش ها نشان داده این فناوری می تواند ۴۰ درصد از شدت جراحت های ناشی از تصادف بكاهد.

1397/12/01
14:37:20
5.0 / 5
2335
تگهای خبر: الكترونیك , سیستم , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو