وزیر ارتباطات:

ایده های منتخب در جشنواره كودك آنلاین حمایت می شوند

ایده های منتخب در جشنواره كودك آنلاین حمایت می شوند سئو سی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: آثار و ایده های منتخب در جشنواره كودك آنلاین برای تولید، مورد حمایت قرار می گیرند.



به گزارش سئو سی به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز در جمع منتخبان اولیه جشنواره «كودك آنلاین» اظهار داشت: ماه هاست كه برگزاری جشنواره كودك آنلاین را پیگیری می كنم و به نظرم كار اصلی را در این جشنواره صاحبان اثر می كنند.
وی با تاكید بر اینكه آثار منتخب برای تولید مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار داشت: عصر امروز كارهایی كه شایستگی دارند انتخاب می شوند و با اختتام بخش اول جشنواره و برگزاری آئین انتخاب، آثاری مورد حمایت قرار می گیرند كه بتوانند به وب سری های موفق بدل شوند و فضای مناسبی را برای كودكان و نوجوانان ما فراهم آورند و از این منظر، به اثرگذاری جشنواره امیدوارم.
در ادامه این مراسم محمد ابوالحسنی رئیس شتاب دهنده بعنوان نماینده اعضای هیأت انتخاب با اشاره به اینكه كودك آنلاین بستری فراهم نموده تا هركس ایده ای دارد آنرا بسازد، اظهار داشت: كل بازار انیمیشن ۳۰ میلیارد تومان است كه ۳۰۰ گروه در آن با یكدیگر رقابت می كنند كه هر كدام می توانند سهم خودرا از این بازار داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه در جشنواره كودك آنلاین اهتمام داریم كمك نماییم تا وب سری ها در سه بازار آموزش، تبلیغات و سرگرمی سهم خودرا به دست آورند، اظهار نمود: برای تولید انیمیشنی مانند «دیرین دیرین» بعنوان یك كسب و كار، چهار بخش تولید، انتشار، ماركتینگ و بخش تحقق و توسعه فعالیت می نمایند.
ابوالحسنی با بیان اینكه وب سری ها بر روی رسانه های نوین و مجازی منتشر می شود، اظهار داشت: بر روی كوتاه بودن وب سری ها اصرار داریم و همین طور باید امكان انتشار بر روی یوتیوب را داشته باشند.
وی با اشاره به اینكه تولید وب سری ها برای سه گروه سنی پیش دبستانی، كودك و نوجوان در نظر گرفته می شوند، اشاره كرد: انیمیشن باید كاراكتر محور باشد تا امكان تولید عروسك را داشته باشد، برای كودكان شاد و سرگرم كننده باشد، امكان ساخت بازی را داشته باشد و دارای پیام باشد و در آینده قابلیت توسعه بعنوان پلت فرم را داشته باشد.
مراسم نمایش و معرفی آثار بخش ایده از ۷: ۳۰ بامداد امروز در سالن یاس باشگاه پیام وزارت ارتباطات شروع شده است.

اولین جشنواره فیلم كوتاه و وب سری كودك آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده های برتر، مشاركت در تولید ایده ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می گردد و مراسم پایانی جشنواره، اردیبهشت سال ۹۸ انجام می شود.

1397/12/18
15:13:51
5.0 / 5
2148
تگهای خبر: آنلاین , بازی , توسعه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو