دسترسی مستقیم به حالت صوتی چت جی پی تی ممکن شد

دسترسی مستقیم به حالت صوتی چت جی پی تی ممکن شد سئو سی: حالت صوتی «چت جی پی تی» دیگر یک رابط کاربری جداگانه نیست و امکان دسترسی مستقیم به آن در چت فراهم گشته است.


به گزارش سئو سی به نقل از ایسنا، حالت صوتی «چت جی پی تی» (ChatGPT) کاربردی تر می شود.
به نقل از تک کرانچ، شرکت «اوپن ای آی» (OpenAI) روز سه شنبه اعلام نمود که رابط کاربری چت بات هوش مصنوعی محبوب خودرا بروزرسانی می کند تا کاربران بتوانند بجای اینکه به حالت جداگانه ای بروند، مستقیماً از چت خود به حالت صدا دسترسی داشته باشند.
این بدان معناست که کاربران می توانند همزمان با این چت بات صحبت کنند و پاسخ های آن همچون چیزهایی مانند تصاویر پخش شده را ببینند. پیش از این، کاربران به صفحه جداگانه ای هدایت می شدند که در آن با یک دایره آبی متحرک که رابط کاربری صدای چت جی پی تی را نشان می داد، تعامل داشتند. آن صفحه یک دکمه بی صدا کردن و گزینه ای برای ضبط ویدئوی زنده و همین طور یک گزینه X برای برگشت به حالت پیش فرض مبتنی بر متن داشت.
پیش از این، کاربران در طول این گفت و گو فقط می توانستند به آن چه چت جی پی تی می گفت گوش دهند؛ بجای اینکه آنرا روی صفحه ببینند. اگر کاربر پاسخی را از دست می داد، شرایط آزاردهنده ای پیش می آمد، برای اینکه کاربران برای دیدن پاسخ بصورت متن، باید حالت صدا را ترک می کردند.
حال اوپن ای آی می گوید کاربران می توانند صحبت کنند و پاسخ های خودرا در حالیکه چت جی پی تی به پرسش های آنها پاسخ می دهد، ببینند. همچنین، کاربران می توانند پیام های پیشین خودرا مرور کنند و در طول گفت و گو، تصاویر یا نقشه ها را بصورت بلادرنگ ببینند.
این تغییر، تعامل با چت بات هوش مصنوعی را طبیعی تر می کند، برای اینکه کاربران طی گفت و گو می توانند آسان تر بین گفتار و نوشتار جابه جا شوند. با این وجود، وقتی کاربران آماده برگشت به نوشتار باشند، بازهم باید روی گزینه پایان ضربه بزنند تا گفت و گوی صوتی متوقف شود.
این حالت صوتی اصلاح شده، پیش فرض جدید است و الان برای همه کاربران در برنامه های وب و تلفن همراه درحال اجراست.
اوپن ای آی می گوید آنهایی که حالت صوتی جداگانه را ترجیح می دهند، بازهم می توانند با کمک حالت صوتی در بخش تنظیمات به تجربه اصلی برگردند. آنها در این بخش، گزینه جدیدی را برای فعال کردن حالت جداگانه مشاهده خواهند کرد.


1404/09/06
10:05:46
5.0 / 5
7
تگهای خبر: تجربه , تلفن , شركت , كاربر
این مطلب سئوسی را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو - سئوسی: دروازه ای به دنیای فناوری اطلاعات و بهینه سازی سایت