احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان

احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان به گزارش سئو سی نیسان محصول جدیدی اختراع كرده تا زمانی كه عمر باتری های خودروهای برقی به آخر نزدیك می شود و دسترسی به برق برای شارژ آنها دشوار است، می تواند به كمك رانندگان بیاید.



به گزارش سئو سی به نقل از انگجت، این محصول كه عمر باتری های متداول در خودروهای برقی را زیاد می كند، یك منبع انرژی مستقل است كه می تواند كاربردهای دیگری هم داشته باشد و بعنوان مثال برای تامین برق مورد نیاز طبیعت گردان و مسافرتی كه در طبیعت اتراق می كنند، به كار رود.
دستگاهی كه توسط نیسان بدین منظور تولید شده، Roam نام دارد و یك جعبه مستطیلی كوچك است كه مجهز به سلول های باتری لیتیومی بوده و برای ذخیره سازی ۷۰۰ كیلووات ساعت برق كافی است. خروجی Roam برابر با یك كیلووات ساعت الكتریسیته است كه برای تامین برق لوازم خانگی كوچك، لامپ های معمولی، سیستم های گرمایشی و غیره كافی است.
Roam با صفحات خورشیدی هم سازگاری دارد و می توان تا ۴۰۰ وات انرژی اضافی را از این طریق با استفاده از Roam به دست آورد. شارژ Roam از راه اتصال به برق شهری تنها یك ساعت وقت می برد. استفاده از این وسیله نیاز به ژنراتور یا دیگر منابع تامین برق را برطرف می كند. هنوز قیمت و زمان ارائه Roam اعلام نشده است.

1397/11/30
14:22:16
5.0 / 5
2320
تگهای خبر: باتری , سیستم , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
SEOc
seoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سئو سی محفوظ است

سئو سی

فناوری اطلاعات و سئو